Strona startowa
Pomoc
Zespół strony
Kontakt
Karty SP
=> Pajama
=> Wojownik
=> Myśliwy
=> Zabójca
=> Jajamaru
=> Poskramiacz
=> Mroczny mag
=> Ninja
=> Kurczak
=> Święty mag
=> Niszczyciel
=> Czerwony mag
=> Krzyżowiec
=> Niebieski mag
=> Berserker
Poskramiacz:



Czwarta karta łucznika. Poskramiacz korzysta z sił natury i duchów, aby wzmocnić siebie i swoich przyjaciół. Dodatkowo posiadają wiele ataków obszarowych i korzystają z bumerangów rzucanych z dystansu. Ich silne czary w połączeniu z elementem światła czyni tą postać bardzo popularną postacią, idealną na LoD.

Rzuć bumerangiem

  • Opis: Podstawowy atak poskramiacza
  • Zasięg ataku: 6 komórek
  • Cel: Wybierz jeden
  • Czas działania: 0.1 s
  • Czas ponownego użycia: 0.7 s
  • Zużycie PM: 0
  • Element: Światło
  • Wymagany poziom profesji: 0
  • Koszt zakupu w złocie: 0
  • Koszt zakupu w PP: 0
  • Daleki atak został zwiększony o 110
  • Energia światła zwiększona o 160


Atak węży:

  • Opis: Rzuca na przeciwnika 2bumerangi.
  • Zasięg: 6
  • Cel: 3komórki dookoła wroga
  • Czas użycia: 0,2s
  • Czas do ponownego użycia: 0,7s
  • Koszt many: 50
  • Element: Światło
  • Wymagany poziom profesji: 2
  • Koszt zakupu w złocie: 0
  • Koszt zakupu w PP: 0
  • Daleki atak zwiększony o 240
  • Energia światła zwiększona o 350
  • Z prawdopodobieństwem 40% może stworzyć [Oszołomienie].


Szpon potwora:

  • Opis: Przecięcie przeciwnika rzuconym bumerangiem.
  • Zasięg: 6
  • Cel: Szczególna strefa
  • Czas użycia: 0,4s
  • Czas do ponownego użycia: 25,0s
  • Koszt many: 85
  • Element: Światło
  • Wymagany poziom profesji: 4
  • Koszt zakupu w złocie: 0
  • Koszt zakupu w PP: 0
  • Daleki atak zwiększony o 360
  • Energia światła zwiększona o 500
  • Z prawdopodobieństwem 30% może stworzyć [Silne krwawienie].


Duch orła:

  • Opis: Możesz dokonać precyzyjnego ataku na przeciwnika, przywołując duszę orła.
  • Zasięg: własna postać
  • Cel: wybierz jeden
  • Czas użycia: 0,5s
  • Czas do ponownego użycia: 180,0s
  • Koszt many: 150
  • Element: brak
  • Wymagany poziom profesji: 6
  • Koszt zakupu w złocie: 0
  • Koszt zakupu w PP: 0
  • Z prawdopodobieństwem 100% może stworzyć [Duch orła].


Elementarne światło:

  • Opis: Możesz dokonać precyzyjnego ataku na przeciwnika, przywołując duszę orła.
  • Zasięg: własna postać
  • Cel: dookoła przyjaciół w 2 komórka
  • Czas użycia: 0,2s
  • Czas do ponownego użycia: 120,0s
  • Koszt many: 70
  • Element: brak
  • Wymagany poziom profesji: 8
  • Koszt zakupu w złocie: 0
  • Koszt zakupu w PP: 0
  • Z prawdopodobieństwem 100% może stworzyć [Świetlisty element].


Latać w kółko:

  • Opis: Poprzez silne zakręcenie bumerangiem, możesz przeciąć przeciwników.
  • Zasięg: własna postać
  • Cel: dookoła wroga w 3 komórka
  • Czas użycia: 0,4s
  • Czas do ponownego użycia: 32,0s
  • Koszt many: 110
  • Element: Światło
  • Wymagany poziom profesji: 10
  • Koszt zakupu w złocie: 0
  • Koszt zakupu w PP: 0
  • Daleki atak zwiększony o 800
  • Energia światła zwiększona o 650


Duch wilka:

  • Opis: Zwiększa szybkość poruszania się, przez wezwanie ducha wilka.
  • Zasięg: własna postać
  • Cel: wybierz jeden
  • Czas użycia: 0,2s
  • Czas do ponownego użycia: 300,0s
  • Koszt many: 120
  • Element: brak
  • Wymagany poziom profesji: 12
  • Koszt zakupu w złocie: 0
  • Koszt zakupu w PP: 0
  • Z prawdopodobieństwem 100% może stworzyć [Duch wilka].


Elementarny mrok:

  • Opis: Wysysa ducha natury z przeciwnika.
  • Zasięg: własna postać
  • Cel: dookoła wroga w 3 komórka
  • Czas użycia: 1,0s
  • Czas do ponownego użycia: 60,0s
  • Koszt many: 90
  • Element: brak
  • Wymagany poziom profesji: 14
  • Koszt zakupu w złocie: 0
  • Koszt zakupu w PP: 0
  • Z prawdopodobieństwem 100% może stworzyć [Utrata elementów].


Bluszcz:

  • Opis: Przez ciskanie kilkoma bumerangami, przecina przeciwników będących w pobliżu.
  • Zasięg: własna postać
  • Cel: dookoła celu w 4 komórka
  • Czas użycia: 0,5s
  • Czas do ponownego użycia: 60,0s
  • Koszt many: 180
  • Element: Światło
  • Wymagany poziom profesji: 16
  • Koszt zakupu w złocie: 0
  • Koszt zakupu w PP: 0
  • Daleki atak zwiększony o 1200
  • Energia światła zwiększona o 1500
  • Z prawdopodobieństwem 70% może stworzyć [Szok].


Duch niedźwiedzia:

  • Opis: Zwiększa siłę obrony, przez wezwanie ducha niedźwiedzia.
  • Zasięg: własna postać
  • Cel: wybierz jeden
  • Czas użycia: 0,0s
  • Czas do ponownego użycia: 300,0s
  • Koszt many: 180
  • Element: brak
  • Wymagany poziom profesji: 18
  • Koszt zakupu w złocie: 0
  • Koszt zakupu w PP: 0
  • Z prawdopodobieństwem 100% może stworzyć [Duch niedźwiedzia].


Siła lasu:

  • Opis: Rzuć ogromnym bumerangiem razem z duchem natury.
  • Zasięg: 6
  • Cel: Dookoła wroga w 4komórka
  • Czas użycia: 0,6s
  • Czas do ponownego użycia: 110,0s
  • Koszt many: 200
  • Element: Światło
  • Wymagany poziom profesji: 20
  • Koszt zakupu w złocie: 0
  • Koszt zakupu w PP: 0
  • Daleki atak zwiększony o 1700
  • Energia światła zwiększona o 1800
  • Z prawdopodobieństwem 80% może stworzyć [Cięcie].


Dzisiaj stronę odwiedziło już 8 odwiedzający (11 wejścia) tutaj!
Ta strona internetowa została utworzona bezpłatnie pod adresem Stronygratis.pl. Czy chcesz też mieć własną stronę internetową?
Darmowa rejestracja