Strona startowa
Pomoc
Zespół strony
Kontakt
Karty SP
=> Pajama
=> Wojownik
=> Myśliwy
=> Zabójca
=> Jajamaru
=> Poskramiacz
=> Mroczny mag
=> Ninja
=> Kurczak
=> Święty mag
=> Niszczyciel
=> Czerwony mag
=> Krzyżowiec
=> Niebieski mag
=> Berserker

_________________________________________________________________________________________________________

Jajamaru jest jedną z dodatkowych kart w Nostale. Można ją zdobyć i używać niezależnie od posiadanej klasy. Przypomina nieco pucołowatego ninje. Pomysł postaci jest zapożyczony z gier o Jajamaru - kun. Karta ta jest przydatna do rajdu kur (ze względu na karły), oraz rajdu Namaju - jedynie jego ostatnia umiejętność jest w stanie pokonać bossa. Jajamaru używa elementu ognia - poprzez założenie wróżki tegoż elementu zwiększamy jego siłę.




Atak shuriken
  • Poziom profesji: 0
  • Element: brak
  • Zasięg: 5 komórek
  • Cel: Wybierz jeden
  • Czas rzucania: 0.2 sekundy
  • Czas ponownego użycia: 0.8 sekundy
  • Zużycie many: 0

Skok shuriken
  • Poziom profesji: 2
  • Element: brak
  • Zasięg: 8 komórek
  • Cel: Dookoła wroga w promieniu 1 komórki
  • Czas rzucania: 0.4 sekundy
  • Czas ponownego użycia: 6 sekund
  • Zużycie many: 25
  • Daleki atak zwiększony o 200

Ogień
  • Poziom profesji: 4
  • Element: ogień
  • Zasięg: 3 komórki
  • Cel: Szczególna strefa
  • Czas rzucania: 0.2 sekundy
  • Czas ponownego użycia: 14 sekund
  • Zużycie many: 55
  • Energia ognia zwiększona o 600

Bombardowanie
  • Poziom profesji: 6
  • Element: ogień
  • Specyfikacja:
  • Zasięg: 5 komórek
  • Cel: Dookoła wroga w promieniu 2 komórek
  • Czas rzucania: 0.5 sekundy
  • Czas ponownego użycia: 25 sekund
  • Zużycie many: 40
  • Energia ognia zwiększona o 400
  • Z szansą 10% można stworzyć [oszołomienie ]

Zamiana
  • Poziom profesji: 8
  • Element: brak
  • Zasięg: Własna postać
  • Cel: Wybierz jeden
  • Czas rzucania: 0.4 sekundy
  • Czas ponownego użycia: 20 sekund
  • Zużycie many: 85
  • Teleportuje Ciebie na dystansie 5 komórek

Tryb potajemny
  • Poziom profesji: 11
  • Element: brak
  • Zasięg: Własna postać
  • Cel: Wybierz jeden
  • Czas rzucania: 0.8 sekundy
  • Czas ponownego użycia: 100 sekund
  • Zużycie many: 200
  • Ukrywa przed wrogiem.
  • Szybkość ruchu zmniejsza się o 4

Przywołanie kamapakun
  • Poziom profesji: 14
  • Element: brak
  • Zasięg: Własna postać
  • Cel: Dookoła wroga w promieniu 3 komórek
  • Czas rzucania: 0.5 sekundy
  • Czas ponownego użycia: 40 sekund
  • Zużycie many: 150
  • Bliski atak zwiększony o 700
  • 10% szans na [osłabienie obrony ]

Objawienie
  • Poziom profesji: 17
  • Element: ogień
  • Zasięg: Własna postać
  • Cel: Wybierz jeden
  • Czas rzucania: 0.8 sekundy
  • Czas ponownego użycia: 55 sekund
  • Zużycie many: 300
  • Przywołuje 4 Karły Jajamaru

Energia pustego serca
  • Poziom profesji: 20
  • Element: brak
  • Zasięg: 2 komórki
  • Cel: Wybierz jeden
  • Czas rzucania: 3.0 sekundy
  • Czas ponownego użycia: 27 sekund
  • Zużycie many: 180
  • Efektywny tylko na Namaju (boss rajdu Namaju)

    ___________________________________________________________________________________________


Dzisiaj stronę odwiedziło już 10 odwiedzający (15 wejścia) tutaj!
Ta strona internetowa została utworzona bezpłatnie pod adresem Stronygratis.pl. Czy chcesz też mieć własną stronę internetową?
Darmowa rejestracja