_________________________________________________________________________________________________________
Jajamaru jest jedną z dodatkowych kart w Nostale. Można ją zdobyć i używać niezależnie od posiadanej klasy. Przypomina nieco pucołowatego ninje. Pomysł postaci jest zapożyczony z gier o Jajamaru - kun. Karta ta jest przydatna do rajdu kur (ze względu na karły), oraz rajdu Namaju - jedynie jego ostatnia umiejętność jest w stanie pokonać bossa. Jajamaru używa elementu ognia - poprzez założenie wróżki tegoż elementu zwiększamy jego siłę.
Atak shuriken
- Poziom profesji: 0
- Element: brak
- Zasięg: 5 komórek
- Cel: Wybierz jeden
- Czas rzucania: 0.2 sekundy
- Czas ponownego użycia: 0.8 sekundy
- Zużycie many: 0
Skok shuriken
- Poziom profesji: 2
- Element: brak
- Zasięg: 8 komórek
- Cel: Dookoła wroga w promieniu 1 komórki
- Czas rzucania: 0.4 sekundy
- Czas ponownego użycia: 6 sekund
- Zużycie many: 25
- Daleki atak zwiększony o 200
Ogień
- Poziom profesji: 4
- Element: ogień
- Zasięg: 3 komórki
- Cel: Szczególna strefa
- Czas rzucania: 0.2 sekundy
- Czas ponownego użycia: 14 sekund
- Zużycie many: 55
- Energia ognia zwiększona o 600
Bombardowanie
- Poziom profesji: 6
- Element: ogień
- Specyfikacja:
- Zasięg: 5 komórek
- Cel: Dookoła wroga w promieniu 2 komórek
- Czas rzucania: 0.5 sekundy
- Czas ponownego użycia: 25 sekund
- Zużycie many: 40
- Energia ognia zwiększona o 400
- Z szansą 10% można stworzyć [oszołomienie
]
Zamiana
- Poziom profesji: 8
- Element: brak
- Zasięg: Własna postać
- Cel: Wybierz jeden
- Czas rzucania: 0.4 sekundy
- Czas ponownego użycia: 20 sekund
- Zużycie many: 85
- Teleportuje Ciebie na dystansie 5 komórek
Tryb potajemny
- Poziom profesji: 11
- Element: brak
- Zasięg: Własna postać
- Cel: Wybierz jeden
- Czas rzucania: 0.8 sekundy
- Czas ponownego użycia: 100 sekund
- Zużycie many: 200
- Ukrywa przed wrogiem.
- Szybkość ruchu zmniejsza się o 4
Przywołanie kamapakun
- Poziom profesji: 14
- Element: brak
- Zasięg: Własna postać
- Cel: Dookoła wroga w promieniu 3 komórek
- Czas rzucania: 0.5 sekundy
- Czas ponownego użycia: 40 sekund
- Zużycie many: 150
- Bliski atak zwiększony o 700
- 10% szans na [osłabienie obrony
]
Objawienie
- Poziom profesji: 17
- Element: ogień
- Zasięg: Własna postać
- Cel: Wybierz jeden
- Czas rzucania: 0.8 sekundy
- Czas ponownego użycia: 55 sekund
- Zużycie many: 300
- Przywołuje 4 Karły Jajamaru
Energia pustego serca
- Poziom profesji: 20
- Element: brak
- Zasięg: 2 komórki
- Cel: Wybierz jeden
- Czas rzucania: 3.0 sekundy
- Czas ponownego użycia: 27 sekund
- Zużycie many: 180
- Efektywny tylko na Namaju (boss rajdu Namaju)
___________________________________________________________________________________________
|