Ninja
_________________________________________________________________________________________________________
Ninja (blade) jest drugą kartą specjalisty wojownika. Ninja ma atrybut wody i jest używany głównie do walki pvp. Dzięki osłonie ostrza, możemy zwiększyć kilkukrotnie naszą siłę ataku. Szybkość ruchu na tej karcie zwiększona jest o 1. Aby zwiększyć moc ataku możemy nałożyć wróżkę wody.
Cięcie
- Poziom profesji: 0
- Element: woda
- Zasięg: 1 komórka
- Cel: Wybierz jeden
- Czas rzucania: 0.0s
- Czas ponownego użycia: 0.4s
- Zużycie many: 0
- Bliski atak został zwiększony o 90
- Energia wody zwiększona o 70
Cięcie krzyżowe
- Poziom profesji: 2
- Element: woda
- Zasięg: 1 komórka
- Cel: Wybierz jeden
- Czas rzucania: 0.5s
- Czas ponownego użycia: 5.0s
- Zużycie many: 18
- Bliski atak został zwiększony o 300
- Energia wody zwiększona o 100
- Prawdopodobieństwo zadania śmiertelnego trafienia jest zwiększone o 30%
Energiczne ostrze
- Poziom profesji: 4
- Element: woda
- Zasięg: 6 komórek
- Cel: Szczególna strefa
- Czas rzucania: 0.4s
- Czas ponownego użycia: 20.0s
- Zużycie many: 45
- Bliski atak został zwiększony o 150
- Energia wody zwiększona o 650
- Utrata 30% pozostałych PM
Łańcuchowy atak
- Poziom profesji: 6
- Element: woda
- Zasięg: 1 komórka
- Cel: Dookoła wroga w promieniu 1 komórki
- Czas rzucania: 0.4s
- Czas ponownego użycia: 30.0s
- Zużycie many: 27
- Bliski atak został zwiększony o 600
- Energia wody zwiększona o 400
- Z prawdopodobieństwem 40% możesz stworzyć [oszołomienie
]
Osłona ostrza
- Poziom profesji: 8
- Element: brak
- Zasięg: Własna postać
- Cel: Wybierz jeden
- Czas rzucania: 0.0s
- Czas ponownego użycia: 5.0s
- Zużycie many: 85
- Z prawdopodobieństwem 100% możesz stworzyć [wyssij siłę ataku
]
Szturm miecza
- Poziom profesji: 10
- Element: woda
- Zasięg: Własna postać
- Cel: Dookoła wroga w promieniu 3 komórek
- Czas rzucania: 0.2s
- Czas ponownego użycia: 30.0s
- Zużycie many: 80
- Bliski atak został zwiększony o 400
- Energia wody zwiększona o 500
- Z prawdopodobieństwem 50% możesz stworzyć [silne krwawienie
]
- Z prawdopodobieństwem 70% możesz stworzyć [zraniona noga
]
Atak z prędkością światła
- Poziom profesji: 12
- Element: woda
- Zasięg: 5 komórek
- Cel: Wybierz jeden
- Czas rzucania: 0.0s
- Czas ponownego użycia: 15.0s
- Zużycie many: 120
- Bliski atak został zwiększony o 600
- Energia wody zwiększona o 200
- Z prawdopodobieństwem 80% możesz stworzyć [osłabić obronę
]
Oddech przywracania
- Poziom profesji: 14
- Element: brak
- Zasięg: Własna postać
- Cel: Wybierz jeden
- Czas rzucania: 0.8s
- Czas ponownego użycia: 90.0s
- Zużycie many: 0
- Odzyskiwanie PŻ przez (poziom działania*20)
- Odzyskiwanie PM przez (poziom działania*20)
Śmiertelne uderzenie
- Poziom profesji: 16
- Element: woda
- Zasięg: 1 komórka
- Cel: Szczególna strefa
- Czas rzucania: 0.4s
- Czas ponownego użycia: 100.0s
- Zużycie many: 180
- Bliski atak został zwiększony o 1000
- Energia wody zwiększona o 600
- Z prawdopodobieństwem 70% możesz stworzyć [cięcie
]
Ostre ostrze
- Poziom profesji: 18
- Element: brak
- Zasięg: Własna postać
- Cel: Wybierz jeden
- Czas rzucania: 1.0s
- Czas ponownego użycia: 360.0s
- Zużycie many: 350
- Z prawdopodobieństwem 100% możesz stworzyć [ostra krawędź
]
Tańczący miecz
- Poziom profesji: 20
- Element: woda
- Zasięg: 2 komórki
- Cel: Dookoła wroga w promieniu 2 komórek
- Czas rzucania: 0.6s
- Czas ponownego użycia: 120.0s
- Zużycie many: 200
- Bliski atak został zwiększony o 1800
- Energia wody zwiększona o 1000
- Z prawdopodobieństwem 70% możesz stworzyć [szok
]
____________________________________________________________________________________
|